Blog
Klanten op locatie welkom heten via Facebook Beacon
Facebook introduceert een extra functie voor bedrijven waarmee aanwezige klanten via Bluetooth een signaal ontvangen en hiermee rechtstreeks naar de Facebook pagina van het bedrijf worden doorverwezen. Facebook heeft voor de... Lees verder
Telefonische acquisitie: De aanhouder wint!
Verkoopgesprekken via de telefoon zijn nog steeds een groot gedeelte van het werk tijdens een acquisitietraject. Maar hoe zorg je ervoor dat je prospect een klant wordt? Lees in dit artikel de do’s en don'ts van telefonische acquisitie.
Telefonisc...
Lees verder
Wat is uw onderscheidend vermogen?
Ik zag een tweet voorbij komen waarin stond “People don’t buy into your product, they buy into your approach to solving their problem.” Dat zou eigenlijk iedereen goed in zijn oren moeten knopen. Veel ondernemers realiseren zich niet dat zijzel...
Lees verder
Wie beslist zaken met u te doen? Hoe werkt DMU?
In B2B zijn er altijd meer mensen betrokken bij aankoopbeslissingen.
DMU? Wat betekent dat? In een business to business (B2B) omgeving is de klant een organisatie en wordt de aankoopbeslissing vaak door een groep genomen. Die groep wordt...
Lees verder
Tips voor koud bellen
Koud bellen blijft spannend, soms vervelend, vaak leuk, maar bijna altijd effectief. Deze tips zorgen voor een goede voorbereiding en maken koude acquisitie iets makkelijker.
Potentiële klanten benaderen via de telefoon kan een succesvolle method...
Lees verder
7 tips voor succesvolle sales gesprekken
Sales gesprekken zijn lastig om te voeren, maar het is net de truc om daar goed op in te spelen. Het belangrijkste: luister naar wat de potentiële klant zegt.
7 tips voor succesvolle sales gesprekken. Het eerste wat u moet doen is het vertrouwen...
Lees verder
Telemarketing, is het nog van deze tijd?
Telemarketing, je hebt er vast wel eens over gehoord, maar wat is hier het nut van? Nieuwe klanten komen in de meeste gevallen niet zomaar naar je bedrijf, daar zul je iets voor moeten doen en de manier waarop je het doet is misschien nog belangrijk...
Lees verder
Bla Bla, Poeha
Bla bla, poeha.
De telefoon gaat. Je neemt op. Of je gestoord wordt. Hangt van het perspectief af, maar oke, je hebt tijd. En dan begint het. Je houdt er van te voren rekening mee. Je weet dat het gaat gebeuren. Maar toch. Je hebt hoop.
Een wa...
Lees verder
Er is een tijd van zaaien
Er is een tijd van zaaien…
De zomertijd komt er weer aan. Een periode van zwoegen, jezelf afvragen ‘waarom zit ik binnen en niet op het terras te genieten van het mooie weer’. Of juist waarom we niet op het terras kunnen zitten vanwege het ...
Lees verder
No Deal, Please!
No deal, please!
Een zakelijke overeenkomst aangaan is net als het aangaan van een relatie. Je bent met elkaar verbonden en zorgt voor elkaar. Maar wat als het gevoel er niet is. Wat doe je dan?
Er wordt interesse getoond in je di...
Lees verder