Home » Blog pagina 2

Blog

Klanten op locatie welkom heten via Facebook Beacon

Facebook introduceert een extra functie voor bedrijven waarmee aanwezige klanten via Bluetooth een signaal ontvangen en hiermee rechtstreeks naar de Facebook pagina van het bedrijf worden doorverwezen. Facebook heeft voor de... Lees verder

14 augustus 2017 Marketing

Telefonische acquisitie: De aanhouder wint!

Verkoopgesprekken via de telefoon zijn nog steeds een groot gedeelte van het werk tijdens een acquisitietraject. Maar hoe zorg je ervoor dat je prospect een klant wordt? Lees in dit artikel de do’s en don'ts van telefonische acquisitie. Telefonisc... Lees verder
19 juli 2017 Acquisitie

Wat is uw onderscheidend vermogen?

Ik zag een tweet voorbij komen waarin stond “People don’t buy into your product, they buy into your approach to solving their problem.” Dat zou eigenlijk iedereen goed in zijn oren moeten knopen. Veel ondernemers realiseren zich niet dat zijzel... Lees verder
26 juni 2017 Acquisitie

Wie beslist zaken met u te doen? Hoe werkt DMU?

  In B2B zijn er altijd meer mensen betrokken bij aankoopbeslissingen.  DMU? Wat betekent dat? In een business to business (B2B) omgeving is de klant een organisatie en wordt de aankoopbeslissing vaak door een groep genomen. Die groep wordt... Lees verder
01 juni 2017 Acquisitie

Tips voor koud bellen

Koud bellen blijft spannend, soms vervelend, vaak leuk, maar bijna altijd effectief. Deze tips zorgen voor een goede voorbereiding en maken koude acquisitie iets makkelijker. Potentiële klanten benaderen via de telefoon kan een succesvolle method... Lees verder
03 april 2017 Acquisitie

7 tips voor succesvolle sales gesprekken

Sales gesprekken zijn lastig om te voeren, maar het is net de truc om daar goed op in te spelen. Het belangrijkste: luister naar wat de potentiële klant zegt. 7 tips voor succesvolle sales gesprekken. Het eerste wat u moet doen is het vertrouwen... Lees verder
13 februari 2017 Acquisitie

Telemarketing, is het nog van deze tijd?

Telemarketing, je hebt er vast wel eens over gehoord, maar wat is hier het nut van? Nieuwe klanten komen in de meeste gevallen niet zomaar naar je bedrijf, daar zul je iets voor moeten doen en de manier waarop je het doet is misschien nog belangrijk... Lees verder
02 december 2016 Acquisitie

Bla Bla, Poeha

Bla bla, poeha. De telefoon gaat. Je neemt op. Of je gestoord wordt. Hangt van het perspectief af, maar oke, je hebt tijd. En dan begint het. Je houdt er van te voren rekening mee. Je weet dat het gaat gebeuren. Maar toch. Je hebt hoop. Een wa... Lees verder
18 juli 2016 Acquisitie

Er is een tijd van zaaien

Er is een tijd van zaaien… De zomertijd komt er weer aan. Een periode van zwoegen, jezelf afvragen ‘waarom zit ik binnen en niet op het terras te genieten van het mooie weer’. Of juist waarom we niet op het terras kunnen zitten vanwege het ... Lees verder
27 juni 2016 Acquisitie

No Deal, Please!

No deal, please! Een zakelijke overeenkomst aangaan is net als het aangaan van een relatie. Je bent met elkaar verbonden en zorgt voor elkaar. Maar wat als het gevoel er niet is. Wat doe je dan?   Er wordt interesse getoond in je di... Lees verder
20 juni 2016 Acquisitie
Pagina 2 van 912345...Minst recente »