Wil jij tijd om te bouwen aan de toekomst van je bedrijf?
Overweeg een Persoonlijke Assistent op Afstand
Het runnen van een onderneming is een hele verantwoordelijkheid. Je moet klanten tevreden houden, zorgen voor nieuwe klanten, contact hebben met partners en leveranciers en zorgen dat de boekhouding op orde blijft. En nog belangrijker: naast de dagelijkse gang van zaken, moet je ook aandacht hebben voor de toekomst van je bedrijf en nadenken over hoe je je doelen gaat halen. En niet te vergeten… je hebt ook nog een privéleven waar je aandacht voor wilt hebben.
DRUK? Dan is het tijd voor personeel! Maar is dat echt de beste oplossing?
Overweeg een persoonlijke assistent op afstand!
Besteed steeds terugkomende werkzaamheden uit, zodat jij tijd hebt om te bouwen aan je onderneming.
Het voordeel van een persoonlijke assistent is dat je een extra paar handen tot je beschikking hebt voor een fractie van de prijs van een volwaardig personeelslid!
Wil je dat je onderneming bereikbaar blijft, als jij dat zelf niet bent?
Dan biedt onze Telefoonservice uitkomst!
Met onze telefoonservice hoef je geen klant meer te missen! Maak daarom gebruik van onze telefoonservice en laat je telefoon op professionele wijze beantwoorden wanneer jij dat wil.
Je kunt onze telefonistes inschakelen als …
- … je het druk hebt en de telefoon wilt doorschakelen.
- … je niet op kantoor bent.
- … vaste klantenservice (van je webshop) of helpdesk.
Het voordeel van onze telefonisten, is dat ze allemaal een commerciële achtergrond hebben. Natuurlijk worden jouw klanten netjes te woord gestaan, maar ook eventuele verkoopsignalen pikken zij feilloos op. Zo wordt het laten aannemen van de telefoon door TM Contact nog interessanter.
We staan klaar om je vragen te beantwoorden. Neem gerust contact op!
De voordelen van TM Contact
Hoe gaat het in zijn werk?
Na een korte kennismaking waarin we je wensen en behoeften inventariseren, bekijken we wie van onze assistenten het best bij jou past. Al onze medewerkers hebben ervaring en zijn gekwalificeerd om te werken als persoonlijke assistent. We hebben meerdere assistenten in dienst. Het werkt ligt dus nooit stil door ziekte of vakantie. Een fijn idee.
Welke werkzaamheden kan je uitbesteden?
Secretariële ondersteuning
- Behandelen inkomende telefoongesprekken
- Behandelen en beheren van e-mailinboxen
- Een klanten/contact database opzetten
- Leads en klanten opvolgen
- Een enquete voor prospects/klanten maken
- Het managen van je agenda
- Een online kalender opzetten
- Reageren op informatieverzoeken
- In behandeling nemen van klachten van klanten
- Nakijken en redigeren van je offertes, artikelen en webpagina’s
- Je telefoon beantwoorden wanneer jij er niet bent
- Je concurrentie onderzoeken
- Zakelijke (lunch) reserveringen maken
- Openstaande facturen nabellen.
- Kantoorartikelen bestellen
- Je herinneren aan belangrijke zaken (vergeet nooit meer een verjaardag)
- Afhandelen van fysieke correspondentie
- Voorbereiden van documentatie voor presentaties
- Managen van projecten
- Het beheren en actualiseren van contacten
- Etc.
Marketing ondersteuning
- Je mailinglijst opschonen en updaten
- Uitnodigingen voor je volgende evenement ontwerpen en laten drukken
- Je volgende evenement coördineren en plannen
- Power Point presentaties voorbereiden
- Handouts maken voor een presentatie of seminar
- Informatie verzamelen uit enquetes
- Uitschrijven van je speech, presentaties, rapporten, brieven
- Cadeaus voor de feestdagen uitzoeken en bestellen– voor klanten en relaties
- Een nieuwsbrief maken en versturen
- Klantentestimonials verzamelen
- Een specifiek onderwerp onderzoeken en een draft blogartikel schrijven
- Je website bijhouden
- Dankjewel kaarten uitsturen
- etc