Mensen doen graag zaken met mensen. Tijd lijkt je grootste vijand. Dat hoeft niet. Wij helpen.
Relaties opbouwen en onderhouden kost tijd.
Het runnen van een onderneming is een hele verantwoordelijkheid. De belangrijkste taak is het zorgen voor een constante stroom inkomsten. Dat betekent nieuwe klanten werven en bestaande klanten tevreden houden. En dan komen ook alle andere werkzaamheden er nog bij. Contact hebben met partners en leveranciers en zorgen dat de boekhouding op orde blijft. En nog belangrijker: naast de dagelijkse gang van zaken, moet je ook aandacht hebben voor de toekomst van je bedrijf en nadenken over hoe je je doelen gaat halen. En niet te vergeten… je hebt ook nog een privéleven waar je aandacht voor wilt hebben.
DRUK? Dan is het tijd voor personeel! Maar is dat echt de beste oplossing?
Overweeg een sales assistent op afstand!
Een assistent van TM Contact kan je helpen bij het up to date houden van adressenbestanden, periodiek contact met klanten of het uitnodigen van relaties voor evenementen. Zo heb jij tijd om te bouwen aan je onderneming.
Het voordeel van een sales assistent is dat je een ervaren salesmedewerker tot je beschikking hebt voor een fractie van de prijs van een volwaardig personeelslid!
We staan klaar om je vragen te beantwoorden. Neem gerust contact op!
De voordelen van TM Contact
Hoe gaat het in zijn werk?
Na een korte kennismaking waarin we je wensen en behoeften inventariseren, bekijken we wie van onze assistenten het best bij jou past. Al onze medewerkers hebben ervaring en zijn gekwalificeerd om te werken als persoonlijke assistent. We hebben meerdere assistenten in dienst. Het werkt ligt dus nooit stil door ziekte of vakantie. Een fijn idee.