Home » Waarom acquisitie werkt?

Waarom acquisitie werkt?

Acquisitie uitbesteden
Telefonische acquisitie werkt!

In dit digitale tijdperk is telefonische acquisitie een vast en blijvend onderdeel. “Waarom zou ik dat inzetten? Wij merken dat ook in deze tijd persoonlijk telefonisch contact nog steeds werkt. Acquisitie blijft mensenwerk. Met telefonische acquisitie werkt u aan uw naamsbekendheid bij precies de juiste beslissers met wie u aan tafel wilt om uw product of dienst voor te stellen.

Goed voorbereid aan het werk.

Juist door alle informatie die digitaal beschikbaar is, kunnen wij vóór een telefoongesprek al veel informatie achterhalen. Dit om goed voorbereid een gesprek aan te gaan. Aan de telefoon achterhalen we eenvoudig de wensen en behoeften van uw potentiële klanten. Daardoor is het mogelijk om te reageren op de feedback die prospects aan de telefoon geven. Zo bouwen we aan relaties die op termijn tot een verkoopafspraak gaan leiden. Verder bepaalt u zelf de snelheid waarmee wij opereren en u bepaalt zelf het gewenste resultaat. Kortom, wij geven de voorzet en u scoort!

Natuurlijk wordt u aanbevolen door tevreden klanten. Maar wilt u hier echt op wachten? Neem vanaf vandaag zelf de regie in handen en leg contact met nog op dit moment onbekende mensen en bedrijven. Gemiddeld zijn er zo’n 7 contactmomenten nodig, voordat er überhaupt enig vertrouwen of naamsbekendheid ontstaat. Dat maakt nauwkeurige opvolging in acquisitie zo belangrijk. TM Contact helpt u daar graag bij.

Combineren kan ook.

Wanneer telefonische acquisitie wordt gecombineerd met een goede online presentatie en u social media gebruikt voor interactie met reeds benaderde mensen, zijn die 7 momenten zo gerealiseerd. 

Lees meer over: 

Wilt u meer kwalitatieve verkoopafspraken? Vraag vrijblijvend een offerte aan!