Home » Inbound callcenter

Inbound callcenter

Het hebben van een efficiënte en snelle inbound callcenter service is net zo belangrijk als het hebben van een geweldig product of dienst. Bent u de laatste tijd niet in staat geweest om aan de slopende eisen van klantenondersteuning te voldoen? Waarom zou u dan niet overwegen om inkomende klantenondersteuning aan TM Contact uit te besteden?

Wie zijn wij?

TM Contact is een professioneel bedrijf dat in de loop der jaren inbound klantenservice activiteiten van verschillende organisaties heeft afgehandeld. We werken voor een breed scala aan opdrachtgevers uit verschillende branches.

Sinds 2018 hebben wij een nieuw CRM-systeem. Dit stelt ons in staat om onze telefonische infrastructuur en de aanwezigheid van bekwame inbound callcenter-acquisitie professionals in te zetten voor u. Het CRM helpt ons om snelle en efficiënte inbound klantenservice diensten aan te bieden. De sleutel tot een succesvolle inbound klantenservice bestaat uit vertegenwoordigers die uw product of dienst echt begrijpen. Bij TM Contact werken professionals die over de natuurlijke vaardigheden beschikken om uw klanten op een uitstekende wijze te ondersteunen. Tegelijkertijd kunnen onze professionals verkoopsignalen ontdekken en meer inkomsten voor uw bedrijf genereren.

Waarom TM Contact?

Professionele callcentermedewerkers

Onze callcentermedewerkers hebben de juiste ervaring, vaardigheden, kennis en de knowhow om elk type inkomende klantenservice- en ondersteuningsgesprek te beantwoorden.

Rijk aan ervaring

Bij TM Contact hebben we ervaring opgedaan in het beantwoorden van verschillende inbound klantenservice- en acquisitiegesprekken. Al meer dan 13 jaar ondersteunt TM Contact het MKB. We doen dit met zowel inbound en per heden met outbound diensten.

Geavanceerde technologie

Het inbound CRM van TM Contact is uitgerust met de nieuwste data- en spraakcommunicatiesystemen, en wordt ondersteund door een snelle internetverbinding. Hierdoor kunnen we altijd snelle en betrouwbare diensten leveren. Het gebruik van deze systemen voorkomt ook dat de gegevens van uw klanten op straat belanden. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om afgehandelde gesprekken door te nemen. Dit doet u via ons crm-systeem.

Inbound callcenter diensten van hoge kwaliteit

We volgen een strenge kwaliteitscontrole om de kwaliteit van onze activiteiten te garanderen.

Verzekerde klanttevredenheid

Met onze intern opgeleide inbound callcenter acquisiteurs bent u van verzekerd van;

  • Klanttevredenheid
  • Klantenloyaliteit
  • Klantenbinding

Inbound bellen uitbesteden

TM Contact begrijpt dat tevreden klanten de kern van elk bedrijf vormen. Onze inbound callcenter activiteiten helpen u bij het leggen van contact met uw klanten. We behandelen de klantvragen op een professionele wijze en lossen eventuele problemen snel op. Onze acquisiteurs kunnen bovenal verkoopsignalen ontdekken en aanvullende diensten aan deze klanten aanbieden. Wij ondersteunen u op het gebied van inbound en outbound bellen.

Uw klantenservice uitbesteden? Vraag vrijblijvend een offerte aan!